Mám rád příběhy

(mini glosa psaná na a pro GAB)

Sociální sítě jsou předně o emocích, některé obzvláště. Prostě příspěvek a lidi reagují.. něco to v nich vzbudí a tak hodí nějaký emoční blábol. Mimochodem, znáte mojí nepřímou úměru o emocích a rozumu? Čím víc emocí, tím méně rozumu. Příspěvek i s emočníma blábolama o kterém za dva dny nikdo už neví, neb je na scéně spoustu jiných příspěvků se spoustou emočních výkřiků do tmy. Nu, Já před emocemi dávám vždy (nebo aspoň většinou se o to snažím) přednost rozumu. Je mi to i přirozené, neb jsem kozoroh ze všech kozorohů nejkozorohovatější. Jo a mám rád příběhy.

12. listopadu minulého roku jsem CZ Gabu vystavil parte. To už je ten příběh. Mohlo se to vyvíjet tak, že by někdo nebo něco pokropilo mrtvolu CZG živou vodou. Hm, tak to se nestalo.. popojedem. Po více než 7 měsících vidím, že mrtvola se zdatně rozkládá. Jestli tu tehdy bylo 5 a půl lidí, tak dneska je to 3 a půl. Vlastně to není až tak velký slovní obrat, páč jsou tu fakt 3 (slovy: tři) uživatelé plus Smolík (rozuměj zoufalec multiSmolda). A zoufalec to musí být pořádný, páč si tu na mrtvole CZG pořád jede to své s milionem profilů, pro koho si tu spamuje nechápe asi nikdo, pravděpodobně sám pro sebe. Nikdo na jeho multispaming ani už nereaguje. No když tu nikdo není, tak kdo by reagoval, zvláště když těch pár ukročechů co se tu vysyktovalo už evidentně taky zdechlo. Ale zase se mu musí nechat, že si zvolil naprosto skvělou a výstižnou přezdívku "Smolík" :D

Nu, nebudu to natahovat, znám svojí grafomanii. A taky svou upřímnost, tak když jsem mluvil o třech lidech, tak je i vyjmenuji: Gabrhelík, Vokalainen a Přikryl. Nejen pro ně ale i pár občasných dalších paběrkovačů, víte že Trumpova socka je už dostupná i v Česku? Jakože byste si začli psát svůj osobní příběh třeba jinde, než na hnijícím CZG. Vypadá to tam zatím dobře, je to živoucí a zástupy uživatelů se hrnou. Ale, zase upřímně, to tady vypadalo taky, když jsem sem v lednu 2021 vstoupil. Tak uvidíme, jaký to tam nabere příběh. Ale "Pravda" má aspoň šanci, tady chcíplo 666 psů a už se to nezmění.

 

P.S.: Joo a mimochodem.. na Pravdě mám během cca dva a půl dne 73 sleďů, tady za celou dobu 84. Tak to jen abyste věděli. Ale samozřejmě dokážu pochopit, že lidé jsou různí a některým může vyhovovat v kobce neřku-li rovu psát a postovat pro dva další spoluumrlce. Nu..
 

Anděl Azazel

Komentáře

Populární X-Fejetony

Co má společného Chatujme - s Líbímseti - se SuperPokecem? Koubu a Grantika.

Grantik může brzy zavírat svůj krám.

Jak se Giggo pomstil Gymovi.

Třetí vlna migrace z Lidéčka

Byl jednou jeden král - Gym zvaný Velešpatný.

A není to vlastně jedno?

Kam Grantik šlápne, tam sto let tráva neroste.

BLAMÁŽ Anketa! A nikdo se neozve?

Pozdrav nebo uvidíš!