Nejen na internetu netrvá nic věčně, staré odchází a přichází nové, ne vždy nutně lepší. Vývoj nelze zastavit, ti, kteří nejsou schopni přizpůsobovat se novým podmínkám, tak hynou, to platí opět obecně. To co stačilo před deseti lety, je dnes již ukrutně málo. Mění se i značně chování lidí na internetu, konzumuje se hlavně audiovizuální obsah, psát a číst už je pro některé příliš namáhavé a nudné, udělat si selfíčko na Instagram přeci jen nevyžaduje žádný velký um, námahu ni čas. V průběhu dlouhých let se výrazně proměnila i uživatelská kvalita, v pravěkých dobách byli na internetu převážně ti inteligentnější, ti co se o toto médium a potažmo počítače zajímali etc., dnes už jsou na netu v podstatě všichni, a protože víme, že blbců je vždy výrazná větina, tak dle toho to také vypadá. Musíme si též uvědomit, že v dnešní době je uživatel internetu již pro mnohé hlavně spotřebitel, a tam vůbec nejde těm firmám o kvalitu, jde jim o to, aby koupil to či ono, používal jejich aplikaci, využíva...