To bych blil.

Tento fejeton bude vycházet z předešlého. Kladl jsem si v něm otázku, jak je možné, že se na Chatujme ještě nikdo neozval proti Blamáž Anketě Lavy. Nakonec se přeci jen pár odvážlivců našlo, nu a Já jsem je postupně pod fejeton vypsal. Byli to Borek06, Anathema a Ssaxa. Jejich příspěvky už ale na diskuzích Chatujme nenajdete, byli totiž s celým vláknem, kde Administrátor Firer opět neuhlídal své emoce a kde spolumajitel Chatujme Lukáš Ryšánek psal, alespoň pro mne, takové šílenosti, že se nedivím, že nakonec vše bylo smazáno. Ano, chlapci z vedení Chatujme to jednoduše nezvládli.

Když byl smazán i příspěvek Anathemy v jiném vlákně, tak mistr Anténovič dorazil do SNB na XChatu. Vlastně tento fejeton bude navazovat i na moji úplnou fejetonovou prvotinu. Psal jsem v ní něco o otloukánkovi Anathemovi a správném času odejít. On to nějak komentoval. A Já to beru, i s tím, že čekal jak se vyvrbí situace s novými adminy. Nu, tak se dočkal. A myslím si, že i jemu je jasné, že Chatujme je prostě definitivně v hajzlu. Ovšem nuda v práci je někdy velká, a říkám, že to opět chápu, tudíž náš metalový guru si bude na Chatujme hrát. Možná do té doby, než ho tam někdo, a již opravdu, nezaBANuje. Anténa Anténovič už nemá co ztratit, ani co získat. Není koho zkulturňovat a zušlechťovat, ať již literaturou či muzikou. Mimochodem jsem mu slíbil, že se podívám na jeho popisky diskuzí (opravdu jsem si jich ani náhodou nevšiml), a tak alespoň část jednoho z popisků zde zveřejním, a tím splním slib, neb sliby se mají plnit nejen o Velikonocích, nebo jak to je "Spamátorům a senilnělabilním důchodcům, kteří neovládají gramatiku a nemají smysl pro tvrdší kvalitní hudbu a jejichž vrcholem je TechnoDechnoRaPop a Iveta Bartošová, vstup zakázán!". Ztratit nemá též co, leda svoji Chatujme gamesku, kterou může vyměnit za jinou hru proti nudě v zaměstnání.

A jakou že hláškou Anathema vstoupil do SNB? Už jsem to přeci psal "To bych blil"


Anděl Azazel

Komentáře

  1. Tak tentokrát vyjmečně musím souhlasit naprosto se vším a jen dodávám..To bych blil a čím dál více.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární X-Fejetony

Co má společného Chatujme - s Líbímseti - se SuperPokecem? Koubu a Grantika.

Jak se Giggo pomstil Gymovi.

Třetí vlna migrace z Lidéčka

Grantik může brzy zavírat svůj krám.

Byl jednou jeden král - Gym zvaný Velešpatný.

Chatujme - chat SUPER duchů.

AzaNovinám jsou 4! :)

Utopí se Chatujme ve svěcené vodě?

Super Chatujme Pokec aneb 2 v 1

A není to vlastně jedno?